Grad Novalja konačno je dobio svoj silno željeni Kulturni centar Gozdenica. Svečano otvorenje održat će se sutra 21. travnja s početkom u 19 i 30 sati. U sklopu otvorenja održat će se i Dani kulture do 25. travnja uz bogat kulturno umjetnički program.
Sutra, prvog dana, upriličit će se dodjela javnih priznanja, a potom slijedi Judita, glazbena monodrama. Cijeli događaj, kao i programi narednih dana, odvijat će se prema zadanim epidemiološkim mjerama, uz ograničeni broj prisutnih građana, ali će biti moguće online praćenje. Svakog dana do nedjelje očekuju nas brojna događanja. Kino i kazališne predstave, predstavljanje knjige te koncert Tedija Spalata samo su dio programa otvorenja.
Ravnatelj Centra za kulturu Grada Novalje Dražen Peranić najavio je u eteru Novog i neka buduća događanja u sklopu centra. Prije svega to će biti poznati Novaljski trijatar, kazališna manifestacija koja će se sada produžiti na cijelu godinu. Vratit će se i neke poznate manifestacije koje su se nekada održavale poput „Listopada u Novalji“ naravno u novom obliku kao jedna višednevna manifestacija. Osim manifestacija koje će se ovdje održavati, svoje mjesto za rad i djelovanje u KC Gozdenica naći će i udruge građana, klubovi i organizacije s područja Grada Novalje.
“Puno toga je u pripremi jer naša je misija, između ostalog, opravdanje povjerenja koje nam je ukazano dodjelom ovog novog centra na korištenje. Ovo je slobodno mogu reći stoljetna priča jer Novalja nikada nije imala ovakav kulturni centar“, rekao je Peranić.
Ovaj izuzetno važan projekt, koji će imati veliko značenje za društveni i kulturni život za stanovnike Grada Novalje, uspješno je priveden kraju i njegovo se otvorenje s nestrpljenjem očekuje. Riječ je gradbenoj investiciji vrijednosti 20 milijuna kuna, a financijsku konstrukciju u cijelosti je zatvorio Grad Novalja. S dodatnom ugrađenom opremom vrijednost ukupne investicije raste i do 30 milijuna kuna.
Sve informacije o Kulturnom centru Gozdenica, kao i detaljan program „Dana kulture“ nalaze se na web stranici czknovalja.hr